Så otäckt! Jag är väl ingen ko heller??

Whiiihii, i dag fick jag och Fly följa med matte ut när hon skulle åka skidor. Vi fick springa vid hennes sida och hej vad det gick undan. Fast det blev inte så värst långt. Jag hade kunnat springa flera mil, men matte flåsade och snorade så mycket så jag trodde hon skulle falla ihop vilken sekund som helst.

Jag måste berätta en otäck sak. En ganska privat sak som jag egentligen inte förstår vad det innebär. Men jag har lyssnat på de tvåbenta när de har pratat om mig och mitt beteende och mina "besvär". Som ni vet så blev jag kvinna tidigare i höst i samband med att jag löpte. Ni vet det där äckliga som händer oss tjejhundar då och då.

Om jag har förstått det här rätt så är det vid den tiden som man ska träffa en pojke. Och träffar man en pojke så kan man få småttingar. Fråga mig inte hur. Men tydligen är det så. Nu träffade jag ingen pojke, så jag har inte heller fått hem några småttingar. (Undrar om dom kommer med posten). Däremot TROR min kropp att jag har träffat en pojke. Hörde matte prata om att vara skendräktig. Vad är det?? Är jag det?

I går upptäckte jag till min förskräckelse några vita droppar på mina små "ploppar" under magen. Det är mjölk konstaterade matte. Weak! Så äckligt! Jag är väl ingen ko heller.

Hoppas, hoppas, hoppas att det går över snart. Någon som har något botemedel?!?!

Kommentarer
Postat av: Farbror Bertil

Jag vet väldigt lite om just "kvinnosaker" eller ni tikar så några tips har jag inte.. men jag har också varit ute i skogen i dag!!härligt va?!?Nu när snön äntligen är här:)Kramkram

2007-11-15 @ 14:57:12
URL: http://lillmyran.blogg.se
Postat av: Amy

Shit!!! Säg inte att jag också kommer få mjölktuttar!!!! Åhnej, då kommer ju lillsyrran försöka få sig en slurk - bläh vad äckligt! Mjölktuttar, det var mamma det... Hmmm saknar hennes goda mat ibland... Får såna pestiga pluttar här...Torra som fnöske och inte värst goa heller. Matte brukar mata mig och då äter jag för att få henne nöjd. Det är så jobbigt när matte är orolig och bekymrad så vad gör man inte för husfriden?
Min springersyrra Pyssla löper också. Hon försöker porra med mig!!!! Har du hört va fräckt?! Som att jag skulle va en hane eller tvärtom men hon säger att det spelar ingen roll för det går ju att va flexibel. Jag fattar ingenting men jag blir skitsur på henne!
Puss på re' syrran

2007-11-15 @ 15:02:07
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0