Nu blir det fler foton

Äntligen har matte fått sig en ny kamera. Så nu kommer det att bli betydligt fler bilder i bloggen. Förhoppningsvis kommer även inläggen att bli lite mer frekventa. Den senaste tiden har vi haft fullt upp med träningen inför jaktprovet, som för övrigt går av stapeln nu i helgen. Jag känner mig lite nervös, men det är nog ingenting om man tittar på matte. Men hur det än kommer att gå så tar jag det för vad det är. Det är min allra första gång på jaktprov. Jag har ingen rutin, vet inte hur det går till. Men man lär sig ideligen.

Vi gör annat än att träna. Det blir en och annan skidtur i skogen med matte. Vi har ju faktiskt full vinter än. Men matte säger att hon börjar bli less den eftersom vi inte har haft så många soliga härliga vårvinter-dagar som vi normalt brukar.

image71

Håll gärna en tumme eller två för mig i helgen!

Kommentarer
Postat av: Amy

Håller alla tassar och tår för dig i helgen! Glöm inte å stanna när du hittar fågel ;-)

Matte tackar din matte för omtanken och för att hon är delakrig i mattes sorg! Själv brukar jag hjälpa med att slicka upp tårarna, var kommer de ifrån? hon måste ha ett hav av såna inom sig...

Kram och lycka till!

2008-04-18 @ 23:32:15
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0