Några bilder från jakten

Efter två härliga jaktdagar på fjället har vi kommit hem. Jag och släktskapet (mamma Kylie, faster Nina och syster Asta) har fått springa på de härliga vidderna på fjället. Tyvärr var det inte så gott om de vita fjäderbeklädda varelserna på fjället, men kul har det varit. Jag har fått träna på mitt sök och fått en stor dos motion. Jag längtar redan tillbaka.

Här kommer ett par bilder som utlovat:


Från vänster: Syster Asta, mamma Kylie, Faster Nina
och så jag poserar.



Full fart! Nu ska fåglarna hittas.


Hur härligt är det inte att få springa på det här vidderna!?!



Tjusiga jag vid en bäck. :-)


Tar mig en liten törstsläckare.


Fler bilder från jakten hittar ni på mattes sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0