Snaskiga detaljer

Ett tag sen sist. Har inte haft så mycket att skriva om. Det har varit ett par vardagliga dagar utan större incidenter. Jag har dragit framför skidorna, sovit, ätit, tränat, sovit lite mer och goats med matte.

Kan berätta om en lite privat grej som hände i går. Har hört att folk och jyckar i allmänhet gillar snaskiga detaljer ibland. *hehe* Lite pinigt är det. Men okej, jag berättar väl då. Jag blev lika förvånad som matte när jag skulle göra mina kvällsbehov i går kväll. Skyndade mig ut och när jag sätter mig för att göra nummer två, ja ni vet vilket behov det är. Så pinkar jag samtidigt. Matte trodde jag var lös i magen. Det lät visst så. Men jag gjorde båda behoven samtidigt. Jag var tvungen kasta ett öga mot bakdelen för att se vad som hände.

Här snackar vi effektiv rastning. Det är något att skvallra om i hundgården det!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0