Ordningen återställd

I början av veckan packade matte sin väska för att åka och jobba - trodde jag! Hon sa till mig och Fly att vi skulle sköta oss och vara snälla för hon skulle vara borta några dagar. Jag försökte övertala henne att hon skulle ta med oss, men icke sa nicke. Nåväl, jag passade då på att ha lite kvalitetstid med husse och lillhusse under de dagar som matte var borta. Det har visserligen inte varit så pjåkigt att va med killarna i huset, men åh vad jag saknade mina och mattes mysstunder framför tvn i soffan.

Men så en kväll så klev matte in genom dörren igen. Sliten och trött var hon men jädrans så glad jag var. För att hon verkligen skulle se hur mycket jag hade saknat henne så höll jag mig nära henne hela kvällen. Lyckan var total. Nu är ordningen återställd här i huset.

I dag har matte gått omkring med en tjock toppeluva på skallen hela dagen. Hon har visst migrän stackarn. Men lite rolig ser hon ut. *hehe* Det är ju trots allt snart sommar, så det är ju som läge att stoppa bort mössan.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0