Lovande apportör

Hej hopp!

Jag älskar att bära på saker och matte brukar då och då träna lite sponanapportering. Matte säger att jag visar goda anlag på att bli en jäkel på att apportera! Nu på morgonen överraskade jag henne rejält när jag visar att jag, trots min ringa ålder på snart 10 veckor, kunde apportera en stor dummy! Gissa om hon blev stolt!

Spana in bilderna!


Först gäller det att försöka greppa den stora saken ...


... sen ska man ta sats och ...


.... springa tillbaka med den till matte!

/Boy

Kommentarer
Postat av: lisa

Hur går det med att bli rumsren??

Superkul att det apporteringen går bra allaredan :-)

2009-02-21 @ 20:58:24
URL: http://villafarmen.se/blogg
Postat av: Jennie

Åh vad duktig han är och vilken sötnos! <3

2009-02-21 @ 22:27:35
Postat av: ulrica

Vad duktiga ni är :) Både matte och hund!

2009-02-26 @ 12:03:52
URL: http://ulricalala.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0