En kille ska flytta in

Nu får jag nästan skämmas! Eller hur! Det är ju hur länge sen som helst sedan det skrevs något i den här bloggen. Men det ska det bli ändring på. Nu ska ju en till setter husera här på bloggen. De tvåbenta har berättat för mig att jag har fått småsyskon. Mamma Kylie på kenneln, har fått valpar igen. Den här gången med en annan karl. Så det är "bara" halvsyskon. Nu ska en av pojkarna i den kullen flytta hem till oss! Det ska bli hur roligt som helst!

Om cirka tre veckor flyttar den lille krabaten in. Hoppas att han är snäll och inte pinkar på mina saker. Eller än värre, att han snor mina grejer och käkar på dem!

Januari har inneburit en hel del lata dagar men även en stor dos motion i form av långa skidturer med matte. Vi har även varit ute flera gånger och jakttränat. Sen har vi legat i med apportträningen.


Här har jag tagit stånd vid en av våra träningsturer.

Morsnings korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0