Jag är en hotellhund!

Hej på er!

Wow, vilken rolig helg jag har haft. tidigt som tusan på lördagsmorgonen tassade matte upp ur sängen och gjorde packade ut våra grejer i bilen. Tillsammans med Kicki, Jessica och Therese samt springrarna Kakan, Eddy, Folke, Fia och setterfaster Nina åkte vi ner till Vännäs och den internationella utställningen.

Efter lördagens utställning checkade vi in på hotell. Shit! Så mysigt. Det var allra första gången som jag var på ett hotell. Vilket lyx! Jag huserade ihop med matte och Jessica samt Eddy och Nina. Vi hade det hur mysigt som helst!


Jag och Nina myser i sängen tillsammans med matte.



Eddy sträcker ut sig efter en dag på utställningsområdet.

På söndagen var det en lyckodag för oss i ringen. Mer om det får matte berätta! En sak är säkert - jag vill bo på hotell fler gånger!
/Stacie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0