Livet leker

Tjena!!

Jag har varit ute på en liten skogstur med matte i dag. Förutom lite inkallningsövningar körde vi lite apportträning. Rackarns roligt är det!


Åh hej ...


... å hå! Livet leker minsann. Det här är hur kul som helst!

I kväll fick matte för sig att hon skulle "habituera" mig som hon så fint kallade det. Själv kan jag inte säga det ordet utan att vricka tungan. Efter mycket om och med blev jag väldigt "habitulererarad" - jag somnade nämligen till slut när matte rullade och bollade med en tennisboll framför mig. Gissa om jag kämpade emot tröttheten, in i det sista. Men det var bara att ta upp den vita flaggan och ge sig. men nästa gång, då får matte allt sitta längre än 1 timme och 10 minuter. *hehe*

/Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0