Träningspass i Finnliden

Phu, nu har jag och matte varit på kenneln i Finnliden och tränat lite vardagslydnad. Kul var det men lite jobbigt. Tränade inkallning, liggkommando, apport, utställning och annat smått och gott.

Tränade tillsammans med lillparveln Melba. Vilken sötnos hon är. En go och glad liten tjej. Trevligt temperament. Henne kommer jag nog att bli bra kompis med.

I kväll blir det till att slappa i soffan. Matte pratar om någon premiär av nått dansprogram hon ska se. Då passar det ypperligt för mig att inta ryggläge och softa lite grann. Är inte så där värst brydd egentligen vad som visas på tv:n, så länge jag får ligga där jag vill. *hehe*

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Farbror Berra

Så, nu är jag tillbaka i den stora www-världen!!Ser att du träffat monstret Melba!!suttit valpvakt åt henne, inte min grej;)...nää, skoja bara, hon är så söt så!!!kram från mig o lycka till med träningen;)Farbror Bertil med lillmatte!!

2008-01-13 @ 10:22:01
URL: http://lillmyran.blogg.se
Postat av: Amy

Åh Syrran är lite avis på dig som får träffa släkten så ofta! Ligga på vintern???? Är du från vettet (eller den matte kanske?) man kan få blåskararr av fukten och kylan! Nä vid sitt går gränsen liksom...
Själv har jag tränat agility idag. Det är så roligt att jag inte kan hålla mig utan får kli- och springfnatt. Måste bara snurra runt i krumbuktsprång av lycka när jag gjort rätt! Vi tränade faktiskt lite lydnad mellan hindren också om jag nu ska va ärlig. Stanna kvar, inkallningsingångar, och faktist ligg - trots allt... Men bara lite och jag tyckte det var ruskigt taskigt av matte! På söndag viskas det visst om bara hon och jag och våra setterpolare på fjället. Jihaaa! Men vi får se om det smäller förstås...
Kram Syster Yster

2008-01-17 @ 19:04:37
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0