Nu funkar bloggen igen

Min blogg har visst flyttats till en annan server. När jag skulle skriva ett inlägg igår så gick det inte. Men idag verkar allt funka som det ska.

I fredags så började jag och matte vårt nationaldagsfirande med lite träning i Finnliden. Det är alltid lika roligt när de tar fram vingen på spöet. Jag kan inte hjälpa det, men jaktlusten formligen exploderar i mig. Fast än jag vet att det "bara är en vinge". :-) Resten av helgen kopplade jag av med långpromenader och mys med matte och resten av familjen.

Jag hörde matte prata med Kicki tidigare om att jag skulle bli lite trimmad i morgon, för på söndag åker jag till Gällivare för ännu en utställning. Oj, vad kul det ska bli. Om ni bara visste hur roligt det är att få ranta runt i ringen och visa upp sig. Jag håller en och annan klo för att jag ska få en sån där tjusig rosefjärt även den här gången. Men får jag ingen, så gör det ingenting. Det är kul att vara med i allafall. Själva momentet med att stå fint framför domaren är mindre kul. Det känns som en evighet som man måste stå stilla och se vacker ut.

Nu ska jag skynda mig att krypa ner i sängen bredvid lillhusse som ligger och läser innan det är dags att nanna kudden.
Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0