Vägrar vara som den skrynkliga hunden!

Long time no see, som det heter. Dagarna har gått hiskeligt fort. Det har inte hänt så speciellt mycket. Jag ligger lite lågt för tillfället och myser. Det tycker jag att man har rätt till när man löper. 
image67
                             Måste du fota nu matte!


Häromkvällen trodde jag att matte hade fått sig ett rejält hjärnsläpp. Vi låg och slappade framför tv:n när hon fick se den knäppa skrynkliga hunden som gör sig till i en reklamfilm.
- Kolla Stacie, du borde lära dig att rappa som den där Comviq-hunden gör, säger matte.
Jag sneglar mot tv-rutan och skakar på huvudet.

Har ni något bra botemedel som kan få knasiga tvåbenta på bättre tankar!

I morse fick jag fågelkontakt när vi var ute på vår skidtur. Jäkla skit att jag satt fast i matte. Vi tränar för övrigt på att jag ska vara fast och lugn vid uppflog. Jojo, säger jag. Det tar sig, men attans vad det gör ont i lillhjärtat när jag inte får rusa efter pippibirdsen. Men desto mer beröm och godsaker får jag när jag gör rätt vid olika situationer. Det gillar jag!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0