Ny favoritlek

Hallåj!

Måste ju lämna lite spår på bloggen efter en tids tystnad. Förra veckan var jag hos veterinären för att röntga mina tjusiga höfter. Huga! Jag tyckte det var ett ganska schysst ställe tills en man i gröna kläder kom och satte en spruta i låret på mig. GAHH!! Jag blev ju trött och somnade efter en stund. Tydligen hade man burit in mig och lagt mig på rygg i ett rum där man röntgar kroppen. Tur att jag sov!

Efter en veckas spänd väntan kunde matte glädjas åt beskedet som kom i går. Jag har finfina höfter. Grad B. Förstår egentligen inte vad alla olika bokstäver betyder, men är matte glad så är jag också det.

Nu till min rubrik. Matte är inne i en stickperiod nu och tillverkar den ena sockan efter den andra. Så fort jag har tillfälle så smyger jag ner näsan i garnpåsen och snor ett nystan. Har ni inte testat att trassla ut ett garnnystan, så måste ni bara göra det!! Det är ju hur kul som helst. Kittlar dödsskönt i munnen och så trasslar det så fint runt tassarna.

Om matte gillar min nya sysselsättning?? NÄÄ. Hon har ännu inte förstått tjusningen i det  hela. Jag tycker att hon ska prova smaka på ett nystan, så kanske hon förstår det hela.

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0