Första skogsturen

Tjena!
Det är jag som är den nya killen, Boy! Jag är 8 veckor och bara en liten parvel, men full av liv och energi. Varje dag är ett äventyr och jag gör hela tiden nya upptäckter. Här kommer några bilder från mitt livs första skogstur som jag gjorde med matte tidigare i dag.


Here I come!



Vad sa du att den här pinnen kallades för matte? Träd!?
Nåväl, gott luktade det i allafall.



Shit, så djup snö det var utanför skoterspåret.


Blixten är mitt mellannamn!


Matte tycker att jag liknar någon tjur som heter Ferdinand. Vaddå då!


Aj! Vad det sticks! Vad är det här för träd??

Nu måste jag lägga mig och vila och ta in alla nya intryck.

Tjingeling!
/Boy

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vilken söt liten kille och vilka härliga foton på honom. Önskar Stacie lycka till med att lära honom bus!

Hälsningar från kennelkompisen i Umé

2009-02-11 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0