Nära nu

Nu är det inte länge kvar innan årets jaktsäsong drar igång. Den närmsta tiden kommer fokus att läggas på Boy. Stacie har nämligen börjat löpa så hon får ta det lite lugnt hos Kicki medan vi är uppe i fjällen den första svängen.
Vi hoppas givetvis på fina jaktdagar med många fågelsituationer.

Den här Hälge-strippen stämmer in på settrarna i huset:



Jag och Boy har kommit med i kvalet till Fjällpokalen som går av stapeln nästa vecka. Kommer att bli spännande. Jag hoppas att jag kan få mina tävlingsnerver i balans innan det bär av. Nervositeten förs direkt över till hunden, vilket inte alltid är bra. Vi får se hur det kommer att gå.

Skitjakt på er alla!
/Elin


Kommentarer
Postat av: Ola & Ego-Boy

Kul att ni kom med på Fjällpokalen.Det kommer att gå fint,egentligen är det som vilken fjällträning som helst.Ha det så roligt...

2010-08-30 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0