En tokrolig valpträff

I går var vi i Finnliden på valpträff. Oj, så kul det var att träffa alla hundar. I år kom syster Amy, som bor i Duved. Jag har inte träffat henne sen vi busade i valplådan på kenneln. Det var jätteroligt att träffas igen.

Dagen började med en agilitytävling. Det var lika roligt som förra året. Sen fick vi träna lite kontaktövningar innan det var dags för våra tvåbenta att tävla. Vilka knasiga lekar de hade. Knasiga men uppenbarligen ganska roliga med tanke på hur mycket de skrattade.


Jag undersöker vad en myra har för sig i väntan på min och mattes tur i agilityn.

Fler bilder från valpträffen hittar du på mattes sida.

Kommentarer
Postat av: Amy

Puss syrran vad det var roligt att träffas! Kände att jag saknat dig lite... Synd att vi inte fick busa nått, ett rejs i skogen ihop hade inte suttit fel :-) Orättvist med tanke på hur människorna fick busa och skratta... Fast det är klart, agilityn var rolig, men jag passade på att springa några varv på egen hand och kolla in området. Försökte hitta dig, men du var ju i andra laget. Nästa år kanske vi kan köra settrarna mot springrarna? Så måste din kluriga matte hitta på nån gren som vi vinner överlägset i hihi



Puss och kram syster(lika)yster!

2008-07-23 @ 00:52:51
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Berra

Lillmatte är lite sen med komentarerna..hon är inte ute i www-världen så myckt nu för tiden;)Tusen tack själv o gu, vilka roliga leka du hittat på för de tvåbenta;)Vi ses!Kram

2008-08-04 @ 09:17:35
URL: http://lillmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0