Burrig som ett får

Usch för att måsta duscha. Visst, det är lite småmysigt när matte masserar in schampoot, men blää för själva duschandet. Nu ser jag ut som ett jäkla får med pälsen som burrar upp sig. Matte får allt fixa till min look innan söndagens utställning!

Vet ni! Jag har upptäckt ett ganska roligt kryp. Den nyper fast sig om man petar på den. Den heter visst "knäppskorv". Hehe,, måste bara betyda att den är riktigt puckad. I allafall så har jag nu haft oturen att två sådana knäppisar har fastnat under tassen på mig. Attans så obehagligt, men samtidigt lite spännande. Undrar var dom kommer ifrån?


Hörru matte! Nu får du allt ta och borsta mig!
Jag kan ju inte komma till utställningen och se ut som ett får juh!

Tjillevippen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0