En påsk i fjällen

Hej alla! Nu har vi kommit hem efter att ha firat påsken i fjällen tillsammans med matte, husse och lillhusse i husvagnen. Det har varit tokroligt. Shit, så mycket folk det var i farten där uppe! Jag, Boy, hade fullt upp med att spejja på alla knasiga människor som gick förbi husvagnen.

Jag har också fått prova på att åka skoterpulka med matte och de andra jyckarna. Det var lite småläskigt men samtidigt skitskoj! Väl uppe på fjället fick jag springa och leka hur mycket som helst med alla barnen som följde med.

En av dagarna tog matte med sig skidorna så att Stacie kunde få träna lite grann. Det var riktigt blötsnö så hon simmade visst runt som en säl i snön. Men hon tyckte det var roligt ändå!

Här är några bilder från helgens äventyr!


Visst är jag ganska snygg där jag sitter och poserar med fjällen i bakgrunden!


Stacie under sin träningsrunda med matte.


Jag sitter på skotern med matte. Det är kul med skotrar!



En trött men superglad Stacie efter träningen.


Tjingeling!
/Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0