Ser ut som en sportdåre

I går kom matte hem glad i hågen med en påse från Djurmagazinet. Likt ett barn svansade jag runt benen på henne med förhoppning om att hon hade någon godsak. I stället tar hon upp en röd dräkt (Jägarens supertäcke) - som hon tar på mig. Huga! Värsta tighta saken. Hon kan fasen inte mena allvar att jag ska ha på mig den när jag ska jaga!!?! Jag ser ju ut som värsta sporthunden. Tänk om någon tar fel och tror att jag är en Greyhound eller annan snabbspringande jycke.


Visst syns det vad jag tänker! Matte är inte klok som tror att jag ska visa mig ute bland andra hundar med den här pyjamasen på mig.

Matte försäkrar mig om att efter att jag har provat den i klibbsnön så kommer jag att fullkomligt älska den. Inga mer bollar under magen eller päls som slits av från bakbenen på grund av stora snöklumpar. Jag måste erkänna att det låter himmelskt härligt. Återstår bara att se om man kan springa i den där tighta pyjamasen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nejmen...



haha. Stackars! :)

2009-02-21 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0