Läskig spruta

Huga! I morse hoppade jag glad i hågen in i bilen. Blev lite fundersam varför de stora kompisarna skulle stanna hemma. Men tänkte inte mer på det. Sen svänger de tvåbenta in i Finnliden och hämtar upp syster Blossa och även springern Melba! Vad tusan ska vi göra?! förhoppningarna var stora.

Till slut stannade vi till vid en stor byggnad. När vi kom in där luktade det ganska konstigt och det var ett par andra hundar där. Hmmm....

Efter lite väntan fick jag gå in först i ett rum. Där var det en söt tjej som gullade med mig. Och sen utan någon som helst förvarning sticker hon en spruta i mitt nackskinn! AJJJ!! Det roliga tog fort slut. Jag vill inte tillbaka dit igen. Efteråt var det Blossas tur att få ett stick.

Smärtan gick fort över och jag har fått höra att man måste ta sådana där vaccineringssprutor annars kan man bli sjuk.


Även plasttuppar går att apportera!

Hejdå lilltå!
/Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0