Vintern är här!

Nu tror jag att vintern har kommit på allvar för att stanna! I dag tog matte fram skidorna. Så kul! I år är Boy så stor så han fick hänga med ut tillsammans med oss. Fast lite problem hade vi allt med att inte tjorva in oss i linorna. Jag skyller allt på lillbrorsan. Han har liksom inte koll än på hur man ska göra. Men jag är övertygad om att han kommer att lära sig efter ett par gånger.



Tiden har gått så fort. Vi har ägnat senhösten till att träna en hel del i skogen, jag och matte. Ja, Boy och matte också. Det har varit tämligen lite fågel. Var tusan håller dom hus egentligen!?!

Nåväl, jag hoppas att de kryper fram ur sina gömställen nu när vintern är här.

Ha det bäst!
/Stacie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0