I'm alive

De här senaste veckorna har inte så värst mycket nytt hänt här i skogen. Jag och matte och de andra jyckarna i familjen har tränat en del.

Förra helgen packade jag väskan och följde med matte till Laisvallby där hon skulle bo för att gå en instruktionskurs hos Mattias Westerlund. Det var ingen kurs för mig direkt, men jag hängde med ändå. Det var kul att träffa andra hundar och så fick jag vara med på några praktiska övningar.

På lördag drar jag iväg till Skellefteå för att visa upp mig på VBFK:s utställning. Hoppas att domaren tycker om en filur som jag.


Visst syns det hur road jag är av husses påhitt att ha hans keps!!

Over and out!
/Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0