Varför kom jag på den dumma idén?

Hur korkad får man vara på en skala mellan 1-10?!?! Jag kom med det briljanta förslaget till matte att vi skulle ta en julbild på mig. Och matte tände direkt på sjutton cylindrar. Här skulle det julpiffas och man skulle posera i alla de olika poser och ställningar. Men fan matte, var du tvungen ta på mig den där löjliga och framför allt stickiga röda tomteluvan. Det är ju inte klokt vad jag skäms. Titta bara så "lycklig" jag ser ut under plåtningen:

image30
Kul matte! Jättekul. No more tomteluva, säger jag bara!!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Farbror Bertil

haha då ska du bara veta va min lillmatte tvingar mig till...halsduk o mössa!fy f*n;) lillmatte har till sin mail: [email protected] vi kanske ses nu under min semester!!God jul på er alla iaf!!!kramkram farbror berra med lillmatte

2007-12-21 @ 09:21:06
URL: http://lillmyran.blogg.se
Postat av: Farbror Bertil igen=)

Tuuuusen tack för det fina julkortet!!Hoppas det finns många fina klappar till dig under granen!!God jul till dig o hela din familj=)Kram Berra med lillmatte

2007-12-22 @ 09:14:09
URL: http://lillmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0