Vilken mysig födelsedag!

I dag blir jag stora damen. Jag fyller nämligen 1 år. Det ni! Gissa om jag blev glad när matte överraskade mig med ett födelsedags-wienerbröd. Som dessutom hade ett litet ljus på sig. Så spännande.

image17
Tänk! En alldeles egen födelsedagsbakelse.
Den ser god ut.


image18
Vad säger du!? Ska man blåsa ut ljuset innan
man äter den? Nu gäller det att koncentrera sig.


Det har varit en sån rolig första födelsedag. I dag kom det tokmycket snö och jag har haft fullt upp med att busa i snön i hundgården medans matte har varit på jobbet. Rackarns vad jag skrattade åt matte när hon försökte ta sig torrskodd till hundgården. Tji fick hon. Hon hade snö ända upp till knävecken. *Hehe*

image19
Gud så kul det är med snö!!

I kväll står fredagsmys framför tv:n på schemat. Det ser jag fram emot.

Passar även på att gratta Asta, Amy och alla ni andra kära syskon som också fyller år i dag. :-)

Kommentarer
Postat av: Amy

Tur att jag har dig! Min matte hade glömt bort min födelsedag!!!!! Fatta hur jag har det!?! Jag är såååå ledsen...

Nu när du grattade mig lovade matte mig ett grisöra istället för tårta. Alltid något, men jag är djupt sårad. Hon kom minsann ihåg att ta mig till veterinären för 1-års spruta, men själva födelsedagen den glömmer hon... Jag hade också velat ha wienerbröd med ljus i.

Ja det är så synd om mig... Ligger här och är bortglömd och den enda som tycker om mig är Milton (som är helt galen och tjuter). Men de andra säger att han byter tjejer hela tiden så han är ingen att satsa på...

Puss min älsklingssyster

2007-11-09 @ 18:51:21
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Sofie

Grattis, grattis! 1 år är inte dumt :) Och vad härligt med all snö! Här har det också kommit snö, men inte alls lika mycket. Trevlig helg!

2007-11-10 @ 16:55:14
URL: http://lufthav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0