Roomservice-Stacie till er tjänst!

Här i huset råder det "göra om"-feber i sann Roomservice-anda. Matte och husse håller på att spackla och måla om hallen. Sen ska dom visst lägga in nytt golv. Kul! Mest ser jag fram emot att få sätta klorna i själva trappan när de har målat om den. Testa hur pass stadig färgen är. *hehe*

Fast just nu har jag försökt bistå matte med min hjälp när det gäller målning. Hon litar inte helt på mig, utan säger att jag kan råka måla där jag inte ska. Vi får väl se!


Jag är redo matte! Var kan jag börja måla?!
Jag har sett hur killarna i Roomservice gör på tv:n.


I går kväll var vi ute på en härlig långtur med mattes splitternya cykel. Hon har monterat en sån där fiffig sak som är gjord för oss hundar, en springer. Så nu kan jag och Fly springa bredvid matte utan att hon behöver hålla i något koppel. Bra va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0