God Jul!

Oj, så fort tiden går. Häromdagen blev jag ett år gammal! En födelsedag som firades med ett smarrigt tuggben tillsammans med syrran och gammeltanten.

I går satte matte upp granen. Jag minns inte så mycket från förra julen eftersom jag inte var mer än någon vecka gammal. Men i år är jag med på noterna. Jag är supersugen på att slita bort papprerna från de där spännande paketen som ligger under granen. På tal om gran! Varför i hela friden ska man sätta upp ett träd inomhus som man dessutom hänger på färgglada kulor och glittersaker i?! Det är inte alltid som man förstår sig på de tvåbenta varelserna.

Hursom helst så har matte fotat mig och syrran. Så här kommer en julig hälsning till er alla!




Tjingeling!
/Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0