Bildkavalkad med mig i huvudrollen!

Tja! Matte säger ofta att jag är en ung herre med en stor härlig personlighet. Hon har fångat mig på bild när jag bara varit mig själv under vissa vardagliga situationer.

Så spänn fast bältena för här kommer ett gäng fräna bilder på coola jag!


Hmm. Ja, man skulle kunna tro att jag har en längtan efter att se ut
som ett får. Men det här är min favvopläd som jag ofta stoppar in huvudet i hålet som jag gjort!


En annan favoritpryl är kudden! Den är skitkul att leka med och sen när man blir lite sliten är det bara att knorra ihop sig på den och vila lite. Fiffigt va!


- Are you talking to me!?


Här gör jag min Darth Wader imitiation. Det enda som saknas är hjälmen!


Vem har sagt att jag är för stor för att
rymmas på köksstolen!?



Min absoluta favoritplats att sova är på soffan! Skööönt!



Jag får ofta höra att jag inte har helt normala sovställningar! Jag fattar inte vad de tvåbenta surrar om! Det är ju mysigt att ligga nära och sova.


Efter lite censur gick jag med på att lägga ut den här lazy-bilden.

Nu är jag inte enbart en slapp setter som bara ligger och sover. Jag är en grymt duktig jakthund också! Så det så.


Här står jag för fågel och matte är på väg fram för att slutföra situationen.

I morgon blir det allt annat än att sova för min del. Jag och syrran ska nämligen iväg på fågelhundsklubbens utställning. Det ska bli kul.
/Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0