Kort rapport från fjällen

Hej alla vänner både fyrbenta och tvåbenta! Nu är jag äntligen i fjällen och jagar ripa. Attans så kul det är, som man har laddat inför det här. I dag har det tyvärr pissregnat utan dess like men några timmar på kalfjället blev det. Någon ripa fick jag inte syn på, däremot några småtrastar. Matte blev inte så där värst road när jag försökte jaga ifatt en trast. *tråkmatte* Men det är ju inte så lätt att låta bli när man är lite småfrustrerad när man inte har hittat någon ripa.

Jag håller alla tassar och tår för att vi får bättre väder i morgon och massor mer fågelkontakter med de vitbevingade fåglarna.

Bilder från fjällturen kommer senare. Matte hade inte upp kameran så mycket i dag eftersom det regnade mest hela tiden.

Adios amigos! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0