Toppendag på fjället



Hej svejs!
Även den här helgen har vi varit i fjällen. Den här gången blev det tack och lov ripa som vi jagade. Lika kul som alltid, fast lite dåligt med fågelkontakter.

Matte skrattade gott åt mig. Jag har tidigare haft något av en fobi att korsa strömmande bäckar. Brukar alltid bli kvar sist när alla andra har traskat över. Men nu överraskade jag minsann hela skocken. Först över och inte bara en gång utan flera gånger vid samma bäck. Det ni!

Sen har jag upptäckt tjusningen i att dyka ner i härligt dyiga vattenhål. Det är mumma. Efteråt kan man rulla sig några varv för att torka av sig. Skönt och uppfriskande. Nästan som peeling.

Kika in på mattes sida för att se mer bilder från gårdagen. Där finns det två fina rullbilder på mig. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0