Mysig träningstur

I dag for jag och matte ut på en längre träningstur i skogen. Solen strålade från den blå himlen och det var så grymt härligt. Matte berömde mig och sa att jag hade ett riktigt bra driv och flyt i söket. Det var bara synd att det inte var någon fågel. De enda jag hittade var på tok för små och inget som vi stora settrar ska jaga.

När vi hade kommit hem tog matte med sig Fly och Boy ut på en liten motionstur i skogen. När de kom tillbaka hörde jag matte säga till husse att de hade stött upp en storbraka tjäderhöna! *What the f----ck". Det är ju då typiskt! Varför åkte inte vi i det området i stället för det andra?!?

Och varför ska den lilla knärten ha fågel, han är ju på tok för liten för att få ha kul med de stora fåglarna. Nä, jag tycker han kan hålla sig till de små sparvarna tills han har blivit torr bakom sina öron.

Trevlig kväll!
/Stacie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0