Mysig träningstur

Hej!

Long time no see! Det har väldigt mycket brorsan på bloggen den senaste tiden. Därför tänkte jag göra ett litet inlägg och bjussa på en bild från morgonens träningstur med matte!

Vilken mysig morgon vi hade. Visserligen var det lite småkallt med minus 14 grader. Men i natt har det kommit mycket nysnö så det var nästan magiskt att få springa och bitvis plumsa i den mjuka pudersnön. Jag hittade ingen fågel, kände bara lukten var de hade varit.

Brorsan däremot, som var ute på en tur före mig, tog stånd och stod stiligt kvar i ståndet tills matte kom fram till granen. Det visade sig att det inte var någon hemma men att det nyligt varit någon där. Synd att pippin inte var kvar...

Här är en bild som visar att vi har ett riktigt härligt vinterland just nu:



Många julkramar från mig till er!
/Stacie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0